Türk Bayraklı WC Kapılarına Soruşturma

Okunma: 2383
Özel Haber 13 Aralık 2016 18:31
Videoyu Aç Türk Bayraklı WC Kapılarına Soruşturma
A
a

Denizli’nin Baklan ilçesinde bulanan Baklan Limak Hüsamettin Tuyji Çok Programlı Anadolu Lisesinde (ÇPAL),Tuvalet kapılarına ve lavabolara Türk bayraklı kapılar konuldu. Tepkiler üzerine kapılardaki bayrak işlemeleri kaldırıldı.

http://www.denizli.bel.tr/
Akishaber'in ortaya çıkardığı Bayrak rezaletine soruşturma açıldı...

Denizli’nin Baklan ilçesinde bulanan Baklan Limak Hüsamettin Tuyji ÇPAL’nin lavabolarına ve tuvalet kapılarına Türk bayraklı kapılar konuldu. Olayla ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü soruşturma başlattı. Konu ile ilgili idari soruşturmanın başlatıldığını belirten Milli Eğitim İl Müdürü Mahmut Oğuz, “Hayırsever bir iş adamı okulun tüm kapılarını değiştirmiş. Tuvalet kapısı değil ( Kapıda PERSONEL WC yazmasına rağmen ) lavaboların dış kapısıdır. Zaten soruşturma başlattık” dedi.

http://www.dto.org.tr/
www.akishaber.com.tr
1000
icon
Cesur Yürek 13 Aralık 2016 22:17

Siz bu konuda Okul Müdürü, İlçe Milli Eğitim Müdürü ve Kaymakam Bey' le bir teyit görüşmesi yaptınız mı? Yoksa sizden istedikleri gibi bu olay üzerinde İlçe Milli Eğitim Müdürü'nü harcama amaçlı prokavatif ve yanlı ve artniyetli bu haberi yayınladınız mı? Bu soruları cevaplarını bekliyorum devamı ona göre gelecek...

2 8 Cevap Yaz
Cesur Yürek 13 Aralık 2016 22:11

Akis haber tam adınıza yakışır şekilde davranıp bizi hiç şaşırtmıyorsunuz. Tıpkı adınız gibi size gelen, taraflı, kasıtlı, artniyetli provakatif bir haberin doğruluğunu, detaylarını hiç araştırma gereği bile duymadan balıklama atlayıp haber diye aksettiriyorsunuz. Biz sizi, niyetinizi, kime uşaklık ettiğinizi çok iyi biliyoruz. Şimdi soruyorum. Bu fotoğrafı size servis eden provokatör kim? Gerçekten derdi Bayrakla bunu size ve hepimizin bildiği kişilere servis etmeden önce Okul Müdürü'ne gidip durumu bildirmiş mi?Okul Müdürü ne cevap vermiş?İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bildirmiş mi? Ordan ne cevap almış? İlçenin Mülki Amiri olan Kaymakama bildirmiş mi? Ordan ne cevap almış? Bu şahıs kim ki bütün silsileyi atlayıp doğrudan Vali Bey'e, İl Milli Eğitim Müdürü'ne ulaşıyor? Arkasında kim var ki bu pervasızlığı gösterebiliyor? Bu aklı kendisine kim veriyor da okuldaki bütün kapılarda bayrak olmasına rağmen sadece o kapının fotoğrafını servis ediyor?

2 8 Cevap Yaz
vicdanlı 13 Aralık 2016 19:46

akishaber okuyucu yorumlarina cevap vererek tarafgirlik yaptiğinizi ele veriyorsunuz.haber yapilir takdir okuyucuya bırakılır.siz haberci misiniz yoksa emir kulu musunuz.kimin adına çalıştığınız çok belli oluyor.

2 5 Cevap Yaz
Akishaber

Ya arkadaş sen hakaret ettiğin sürece cevabını alırsın,yazacağın yorumda cevap hakkı doğurma o zaman varsa bir fikrin,(ki olduğunu sanmıyorum) yaz yayınlayalım.Bak bize defalarca hakaret ettin ama biz yorumlarınızı mecbur olmadığımız halde okuyucuya saygımızdan olduğu gibi yayınlıyoruz...

5 2
Ogretmen 13 Aralık 2016 19:30

Akis haber Baklan in gelişmesine köstek olacak haberleri yapan site. Neden hep olumsuzlukları yaziyorsun. Tabi baklanda yapılan çalışmalar sizi rahatsız ediyor. Baklan daki haberi size ulastiranlari rahatsız ediyor. Baklan milli eğitim okullardaki çalışmalarla üç yıldır başarılara imza atarken neredeydiniz. Doğru ya sizin için çalışanlara baklan in başarısı birsey ifade etmiyor onları rahatsız ediyor. Soruyorum size bu fotoğrafı gönderenler kaç defa size baklanda ki başarılardan bahsetti. Bahsedemez çünkü onlar çamur atmaktan beslenen, insanları karalamaktan zevk alan, icraati, başarısı olmayan kişiler.

1 6 Cevap Yaz
dedeköylü

Baklanda ne başarısı var Allah aşkına muallim :) olayın yaşandığı lisenin son 3-5 yılı ile daha geçmiş yıllarını kiyasladiniz mi ? Sizin söz ettiğiniz başarı sendikal , rant ve idarecilik yani koltuk kapma yarışı başarısı. Ama 5-10 yıl önceki başarılar çocuklarımızın , emek veren öğretmenlerimizin başarısıydı. Kendi egolariniz için çocukların geleceğini karartiyorsunuz. Bu halk bu sisteminize dur diyecektir !!!

3 3
Baklanlı 13 Aralık 2016 19:18

Haber sitesi neden her yoruma cevap yazmak zorunda.. haberini yaptın. Milli eğitim soruşturma başlattığını bildirmiş.. Suçlu olduğu ispatlanana kadar herkes masumdur bunu da unutmayalım. herkes de özgür iradesiyle yorumunu yapıyor.

0 7 Cevap Yaz
Sakarya akyazılı

Ben, okul müdürü hasan hocayı çok yakından tanıyorum, o bayrak orada uygun olmamış ama eminimki gözden kaçmış, Hasan hoca o bayrak için canını hiç tereddüt etmeden verebilecek bir adam, vatanını milletini seven, kendisinden daha çok işini mesleğini seven birisi, hata kula mahsus, bu konuda acımasız eleştirilerde bulunanlar acaba hasan hocam kadar bayrağa vatana millete faydası olmuş mu bunu düşünsünler

0 1
vicdanlı 13 Aralık 2016 19:18

dansöz bile sizin kadar kıvıramaz.Attığınız iftiradan yüzünüz bile kızarmaz sizin.siz haberci değil ancak tetikçi olabilirsiniz.neden o kapı hakkında bi zahmet edip okula kadar gelerek araştırmadınız.elinize tutuşturulan fotografı yayınlamak mı habercilik.O çocukların bayrak sevgisini kursaklarında koydunuz.yazıklar olsun size .vicdanız mı sızladı da şimdi o kapı tuvalet kapısı değil lavobaların dış kapısı imiş diyorsunuz.birde yorum yapan okuyucuları Ip numaranız görünüyor diye tehdit edoyorsunuz.siz kimin köpekligini yapıyorsunuz.Baklandan elinizi çekin .Güzel memleketimi iftiralarınız ile kirletmeyin.Baklan sevdalısı

0 6 Cevap Yaz
Akishaber

Vicdanlı...Bak yazdığın yorumu olduğu gibi yayınladık.Bize hakaret ediyorsunuz farkında mısın,neden adını yazmıyorsun ? biz yapılan yoruma elbette cevap veririz.Siz istediğinizi yazacaksınız küfür edeceksiniz biz de kuzu kuzu yayınlayacağız sana göre değil mi...Yayınlayacağız ama cevap vermeyeceğiz öyle mi...Bak efendi varsa adam gibi bir fikrin yaz yayınlayalım,ağzını bozma adam ol.Yazdıklarını da sana fazlasıyla iade ediyorum...

6 0
Baklanı 13 Aralık 2016 19:11

Yahu müdür bey,kapıda personel WC yazıyor siz hala tuvalet kapısı değil diyorsunuz,pes yani,WC ile tuvalet aynı şey değil mi ? cevap verin bana

5 0 Cevap Yaz
cibali

Okula hiç girmediginiz için böyle yazdığınızı düşünüyorum. O kapı lavabolarin bulunduğu bölüme açılan kapıdır. İceride 2 kapıdan sonra tuvaletler bulunmaktadır..

0 6
Ogretmen 13 Aralık 2016 19:10

Akis haber Bu habere şaşırdık mi şaşırmadik. O kadar tarafsizsiniz ki yapılan yorumlar cevap yazacak kadar. Gerçeklere ayna tutan habercilik değil işinize gelen tarafıyla yapılan habercilik. Haberci araştırır. Baklan uzak değil gelin bakın aslı astari neymiş öğrenin. Sadece gülüyorum size.

1 3 Cevap Yaz
Akishaber

Öğretmen,sen bize gül,turpun büyüğü heybede haberin olsun...Sen becerebiliyorsan öğretmenliğini yap,bize haberciliği anlatma,işine bak efendi.

3 1
Akishaber

Öğretmen efendi,siz akishaberi para alıp haber yapmakla suçlayacaksınız ve akis haberde sizin yorumunuzu aynen yayınlayacak bu tarafsızlık değil,hakaretinize cevap yazınca taraflı oluyor öyle mi ? Siz ne içiyorsunuz efendi...

3 1
alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

http://www.denizlieczaciodasi.org.tr/nobetci-eczaneler
e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat