Turizmci Olmanın İnceliklerini Anlattı

Turizmci Olmanın İnceliklerini Anlattı

PAÜ Turizm Fakültesi, turizm sektörünün ileri gelen temsilcilerini konuk etti.

A+A-

Turizm Fakültesi’nde yapılan ‘Bir Turizmcinin Otel Geçmişi’ paneliyle öğrenciler turizm sektörünü uzmanlarından dinlediler. Panelde, Rixos Premium Bodrum Oteli Genel Müdürü Mehmet Tulunay, İnsan Kaynakları Yöneticisi Hünkar Hacıtalipoğlu ve Eğitim Yöneticisi Gül Gürsoy öğrencilere sektör ile alakalı tecrübelerini aktardılar. Rixos Premium Bodrum Oteli Genel Müdürü Mehmet Tulunay, konuşmasına kendi yaşamından kesitler ile başladı. Sektöre 17 yaşında başladığını ifade eden Tulunay, sektörde kazandığı deneyimlerden bahsetti.

Turizmci olmak samimiyettir, güler yüzdür

“Hayatımın tek torpili steward olmamdı” şeklinde konuşan Tulunay, turizm sektörünün güzel yönleri olduğu kadar zorlu yönlerinin olduğunu vurguladı ve öğrencilere tavsiyelerde bulundu. Tulunay, çalışıp üreten, başaran birey olunduğunda farklılaşmaya başlandığını, ve insanların size olan bakışlarının değişmeye başladığını, sektöre tutunmaları için egoların cebe konuşması ve hedeflere odaklanılması gerektiğini belirtti ve sözlerine şöyle devam etti: “ Zorluklardan kaçmayın ve yürümeye devam edin. Şu zamanlarınızın kıymetini bilin, dil öğrenin. Turizm eğitimini sadece diploma olarak kullanmayın. Hayata hazır olun, hazırlık her şeyin başıdır. Hazırlanmak için biz yanınızdayız. Bizler bu sektöre sizleri kazandırmak için varız. Kader bile çabaya aşıktır. Turizmci olmak samimiyettir, güler yüzdür. Aile terbiyesi ve sosyal kültür yaptığınız işe saygı duymanızı sağlar. İnsan, insan olduğu için işine ve çalıştığı yere sadakat gösterir.”

Panel, öğrencilerin sektör ile alakalı merak ettikleri soruların cevaplandırılması ile sonlandı.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.