Başta İzmir ve Manisa olmak üzere Türkiye çapında ortalama 3 milyon müşteriye elektrik tedarik hizmeti veren Gediz, Kalite ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi belgelendirme çalışmaları çerçevesinde; kalite yönetimi, müşteri memnuniyeti ve bilgi güvenliği alanlarında yeni yönetim sistemlerine ait belgeleri alma hakkını elde etti.
Gediz, yaptığı yeterlilik çalışmalarıyla ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve ISO/IEC 27001: 2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi belgelerini aldı. Gediz, almış olduğu bu yeni yönetim sistemleri belgeleriyle müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmayı amaçlıyor. Yönetim sistemleri belgeleri, Ulusal Sistem Belgelendirme Hizmetleri (USB) firmasının yaptığı bağımsız denetim sonucunda meydana çıkan raporlara istinaden verildi.
Müşteri Memnuniyeti İçin
Gediz’in yapmış olduğu yazılı açıklamada, kalite yönetimi, müşteri memnuniyeti ve bilgi güvenliği gibi son günlerde gittikçe önem kazanan kavramların başarıya erişebilmesi için şirketlerin tüm birimleri tarafından özümsenmesinin gerektiği, Gediz olarak müşterilerin memnuniyetinin kendileri için büyük bir öneme sahip olduğu, bu yüzden kurumların hizmet kalitesinin, müşteri memnuniyetinin ve bilgi güvenliğinin tescil edildiği kalite belgelerini almaktan son derece mutlu olduklarını, kalite Yönetim Sistemi uygulamaları çerçevesinde çalışanlara kalite yönetim sistemi eğitimleri verip çalışanlarla beraber ortak bir kalite anlayışı oluşturduklarını, müşterilerin şikâyetlerinin tekrarlanmaması ve şirketin bilgi güvenliğinin sağlanabilmesi için sistemlerinde bazı iyileştirme çalışmaları yaptıklarını, bu şekilde hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artıracaklarına inandıklarını belirttiler