Denizli Fırıncılar Odası uygulamaya koyduğu WhatsApp Destek Hattıyla Denizli halkının ekmek, pide ve unlu mamüller ile ilgili şikayetlerini en aza indirmeyi hedefliyor.
Denizlililer 0532 760 96 56 numaralı Denizli Fırıncılar Odası Destek Hattını rehberlerine kaydederek, akıllı telefonlarında yüklü olan Whatsapp uygulaması ile internetin olduğu her yerden anlık çevrimiçi iletişim kurabilecek, her türlü şikâyet ve taleplerini görüntülü veya yazılı bir şekilde yetkililere iletebilecek.
Dünyayı Takip Ediyoruz
Hayata geçirilen yeni uygulama hakkında kısa bir açıklama yapan Denizli Fırıncılar Odası Başkanı Bekir Karadaban halkla ilişkilerin önemine değinerek, sosyal medyanın yanı sıra teknolojinin nimetlerinden yararlanılması gerektiğini söyledi. Başkan Karadaban, "Gelişen ve değişen dünyayı takip ediyoruz. Denizli Fırıncılar Odası olarak sorumluluklarımızın farkındayız ve bu yönde etkin çalışmalar yürütüyoruz. 2020 Denizli yılında biz de söz verdiğimiz 20 projenin ilki olan Whatsapp Destek Hattımızı aktif hale getirdik. Her vatandaşımıza sağlıklı, kaliteli ve hijyen kurallarına uygun ekmeği ulaştırmak istiyoruz. Son yıllarda denetimlerimize büyük önem verdik. Ekiplerimizle 7/24 sahadayız. Şimdi de en etkin denetim şekli olarak vatandaşlarımızı da sürece dahil etmek istedik ve “birlikte denetleyelim” dedik. Bu amaçla Denizli Fırıncılar Odası Whatsapp Destek Hattını oluşturduk. Denizli'de yaşayan tüm vatandaşlarımız, ticari işletmelerde yaptıkları alışveriş sırasında ve aldıkları hizmetlerde fiyat, hijyen kuralları ve hizmet kalitesi gibi konulardaki öneri, talep ve şikayetlerini 0532 760 96 56 numaralı bu hatta bildiriyorlar. Hattımıza yapılan başvurular ve yazışmaları kesinlikle gizli tutuyoruz" diye konuştu.