DENİB Akademi’de Transmedya Hikaye Anlatıcılığı Konuşuldu

DENİB AKADEMİ, “Transmedya Hikaye Anlatıcılığı” eğitimini 20 Şubat 2020’de Denizli İhracatçılar Birliği’nde verdi.

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde öğretim görevlisi ve Dijital Dönüşüm Mimarı Kozan Demircan’ın verdiği eğitim programında; yeni medyanın iletişimdeki kanalları, vizyon okuryazarlığının ne olduğu, markanın geliştirilmesi, yeni medyada marka imajının oluşturulması, yaratıcı fikirler, başarı hikayeleri, gibi konular üstünde duruldu.

Eğitmen Kozan Demircan “Transmedya Hikayeniz global olmalı, transmedya hikaye anlatıcılığı ilk olarak yaratıcı olmayı gerektirir. Yaratıcı olabilmek sürekli öğrenmeye dayanır. İkinci olarak da vizyon sahibi olmayı gerektirir. Transmedya Hikayenizin bir vizyonu olabilmesi için şirketinizin bir vizyona sahip olmasının esas olduğunu belirterek şunları söyledi:

“Dünyada son gelişen teknolojiler ile ekonomide üretim biçimleri de her geçen gün değişmektedir. Üretim biçimlerinin değişmesi ile yönetim ve iş yapış şekilleri de değişmektedir. Bunun için gerek üretimimizde gerek se yönetimimizde ve iş yapış şekillerimizde de inovatif olmamız gerekiyor. Transmedya Hikaye Anlatıcılığı’da yenilik açısından inovasyona bağlıdır.”

Eğitim programı, soru-cevap bölümü ile devam etti.

Eğitimler Devam Ediyor

DENİB Akademi Eğitimlerine, 27 Şubat 2020 tarihinde düzenlenecek olan “Süreç ve Süreç Performans Yönetimi Eğitimi” ile devam edecek.

Eğitim/Kültür/Tarih Haberleri

BÜYÜKŞEHİR ÂŞIKLAR GELENEĞİ COŞKUYLA YAŞATILDI
PAÜ Rektörlüğü İçin Yarışanların Listesi
PAÜ'deki Koca İşletme Neden Zarar Ediyor ?
PAÜ İlk 10'da Olması Gerekirken İlk 1000'de Yok
29. Türkiye Felsefe Olimpiyatı Çevrimiçi Gerçekleştirildi