'‘ Belediyemiz vatandaşlarımızın başvurularını ücretsiz olarak yapmaktadır.’’
Piyasada bu hizmeti sunan pek çok noktanın oluştuğunu ama yüksek miktarlarda ücret alınmasından ötürü vatandaşların şikayetlerinin gittikçe artmasından dolayı böyle bir uygulamaya yaptıklarını ifade eden Başkan Mahmut Öztürk , Belediyenin vatandaşların başvurularını ücretsiz bir şekilde yaptığını, bilhassa köyden mahalleye dönüşmüş olan yerleşim bölgelerinde vatandaşların bu konuda yeterli bilgiye sahip olmadığını, bu vatandaşlara yardımcı olmak ve işlerini kolaylaştırmak amacı ile belediyede bilgilendirme ve hizmet birimi oluşturup görevlendirdikleri personellerin vatandaşlara ücretsiz olarak hizmet verip yardımcı oluğunu, bu şekilde hem belediye bakımından emlak kayıtlarının daha sağlıklı işlenmesinin gerçekleştiğini, hem de bu yasadan yaralanıp yapı kayıt belgesi almak isteyen vatandaşlara rahat ve güzel bir ortamda çaylarını içip, güler yüzlü ve sıcakkanlı bir biçimde bu hizmeti verdiklerini, eğer bu süre iyi değerlendirilmezse yaptırımlarının çok ağır olacağını, kendilerinin Çardak Belediyesi olarak, vatandaşların mağduriyetlerinin giderilmesi için her türlü desteği vermeye hazır olduklarını belirtti.
İstenecek Belgeler
Çardak Belediyesi yetkililerinden alınan bilgilere göre Yapı Kayıt Belgesi için e-devlet yolu ile başvuru yapacak vatandaşlardan şu belgeler talep edilecek: