Aydem Mobil MİM Tanıtıldı

Hizmet alanının genişletilmesi ve güvensiz fatura ödeme işlemlerini engellemek için geliştirilmiş olan ve Denizliilinde hizmet vermeye başlayan Aydem Mobil Müşteri İlişkileri Merkezi (MİM) aracının tanıtımı yapıldı.

Köy merkezlerinde, çarşılarda ve pazar alanlarında konumlandırılıp, müşteri ihtiyaçlarının karşılanması amaçlanan Aydem Mobil MİM aracının tanıtımı yapıldı. Aydem Denizli Genel Müdürlük binasında yapılmış olan basın toplantısında Müşteri İlişkileri Direktörü Mustafa Demir, proje ile alakalı ayrıntılı bilgilendirme yaptı. Demir, aracın evvela hizmet potansiyeli yüksek olan yerleşik şubelerinin olmadığı bölgelerde kullanılacağını vurgulayarak, Mobil aracın Denizli, Aydın, Muğla il ve ilçelerinde, kendilerinin öngördükleri hizmet potansiyeli yüksek yerleşik şubelerinin olmadığı bölgelerde öncelikle hizmet vermeyi düşündüklerini, Buradaki işlem yoğunluklarının yüksek olduğu dönemlerde şubelerin hemen yakınında içerideki işlem yoğunluğunu azaltmak amacı ile hizmet vereceklerini, mobil araç olduğu için aslında diğer grup şirketi olan Gediz Elektrik sorumluluk anında da bu aracın kullanılabileceğini, İzmir ve Manisa ilçelerinde kullanabileceklerini çünkü benzer bir biçimde Gediz bölgesindeki mobil aracın geçmişte Aydın, Denizli, Muğla illerinde ve ilçelerinde kullandıklarını ifade etti.

Hedef 50 Bin Fatura

Mobil MİM aracıyla bir senede 50 bin fatura tahsilatının yapılmasının hedeflendiğini dile getiren Demir,  ortalama, 500 bin müşterinin yerleşik şubelerde işlem yaptığını, kendilerinin bir sene içinde mobil araç ile 50 bin fatura tahsilatını gerçekleştirmek istediklerini, fatura tahsilatı dışında da müşterilerin faturalandırma işlemlerine dair veya tahsilat işlemlerine dair, abonelik işlemlerine dair tüm hizmetleri yerinde karşılamayı öngördüklerini, Şu anki hizmet yürütme şeklinin, il ve ilçelerde belli lokasyonlarda, yaya trafiğinin yoğun olduğu yerlerde şubelerin olduğunu, bu şubelerde ortalama 650 çalışanın olduğunu fakat işlem yoğunlukları sebebi ile bazen hizmet sürelerinin uzayabildiğini, bu hizmet sürelerinin kısaltılması amacı ile direkt şubelerimize yakın yerlerde ya da müşterilerimizin şubelerine ulaşamadığı ya da ulaşmakta zorluk yaşadığı bölgelerde doğrudan müşterilerin ikamet adresleri üstünde en yakın yerlerde hizmet edeceklerini sözlerine ekledi.

 

Ege - Denizli Haberleri

Muğla'da 4.7 büyüklüğünde deprem
Beyağaçta O Gelenek Yasaklandı
Ambulans helikopter hastaneye çarptı
4.Kent Lokantası Açıldı 5.incisi Geliyor
Dördüncü kent lokantası hizmete açılıyor