İğrenç Taciz Olayı Denizli’yi Sarsacak!

Okunma: 18684
Ege - Denizli 28 Eylül 2018 18:29
Videoyu Aç İğrenç Taciz Olayı Denizli’yi Sarsacak!
A
a

Denizli'nin tanınmış tekstil fabrikalarının birinde 27 yıldır genel müdürlük yapan, T.B nin taciz iddiası Denizli'yi sarsacak.

http://www.denizli.bel.tr/
Olay bu Çarşamba günü ( 26.09.2018) Denizli’nin Pamukkale ilçesi Gürlek mahallesinde yaşandı.

Denizli Organize Sanayinde bulunan Denizli’nin tanınmış Tekstil Fabrikalarından birinde 27 yıldır genel müdürlük yapan T.B. adlı şahıs fabrikada staj gören 16 yaşındaki kız ( taciz edilen kız çocuğu ve okulun adı bizde mahfuz adı geçen okulun o fabrikada staj yapan diğer 4 öğrencisini de aldığı bilgisine ulaştık ) meslek lisesi öğrencisi kız çocuğuna tacizde bulunduğu iddia edildi.

Kız çocuğunun olayı okulda öğretmenine anlatması ile ortaya çıktı.

Okul idaresinin ve kızın ailesinin şikayetçi olması ile tacizde bulunan şahsın gözaltına alınması için harekete geçen Honaz Jandarma karakoluna bağlı Gürlek jardarması şahsı göz altına aldı. Sorgusu yapılmak üzere adliyeye sevkedildi. Tacize uğradığı iddia edilen kızın babası Z.B’ye ulaştık.

Taciz olayını doğrulayan baba ;

Evet maalesef olay doğrudur. Kızımın psikolojisi alt üst oldu. Bunu yapan daha önce de staja gelen kız çocuklarına sürekli tacizde bulunmuş ama şikayetçi olunmadığı için ortaya çıkmamış. Kızım okul idaresine olayı anlatınca benim de haberim oldu ve o şahıstan şikayetçi oldum. Dolaylı yollardan bana olayı kapatalım diye yüklü miktarlarda para teklifinde bile bulunuldu. Bu iğrençliği sürekli yapan ve yapanların en şiddetli şekilde cezalandırılması lazım diye baba Z.B diğer anne babalara da seslendi.

Bu tür olaylar ne yazık ki son zamanlarda çoğaldı ve açığa çıkmıyor.Türk adaletinin bu olaylardaki hassasiyetini bilmeleri lazım. Devletimiz bu ahlaksızlara en ağır cezaları vermesini bekliyoruz dedi...

Alınan son bilgilere göre taciz olayında adı geçen şahıs T.B. bir gece nezarette tutulduktan sonra  Savcılıkta ifadesinden sonra denetimli serbestlik yasasından yararlanarak serbest bırakıldı..
https://www.pamukkale.bel.tr/
http://www.dto.org.tr/
1000
icon
DR.SYR 3 Ekim 2018 16:46

KSK hayırdır sen niye bir yerlerini yırtıyorsun olaya çok dahil olmuşsun geçmişte alıp veremediğin bişeymi var sıkıntın büyük galiba :)

2 3 Cevap Yaz
DR.SYR 2 Ekim 2018 12:20

arkadaşlar lütfen dolduruşa gelmeyin insanları yargısız infaz etmeyin zaten olay yargıda toplum olarak ne istiyorsunuz yargıdan öte ne var ne yapalım çınar meydanında asalımmı unutmayın bu memlekette astığımız insanlara sonradan anıt yapıyoruz lütfen kim haklı kim haksız türk yargısına güvenin asılsız yorumlarla bir yere varılmaz...

7 7 Cevap Yaz
KSK

Bu şerefsiz yanında çalışan herkese asılıyordu bu bugün açığa çıktı sen neyin yargısız infazından bahsediyorsun

4 5
DR.SYR

sen yanındamıydın KSK öyle havadan atıp tutma o işin içinde başka şeyler var bilmeden havadan gazel okuma insanların şerefi sendenmi soruluyor terbiyeli ol..

1 3
zülfü 1 Ekim 2018 19:48

allah belanı versin pis sapık.otoban çocuğu

2 5 Cevap Yaz
Gti 29 Eylül 2018 20:19

Olayın tam içini dışını bilmeden veya konu mahkemeye sevk olmadan veya sonuçlanmadan .yargilayip asmak ne kadar doğru tartışılır ..taciz diyor cinsel mi sözlü mü belli değil ...şahsı 20 yıldır tanırım ...baskıcı ve sert prensiplidir....bu şekilde basına yansıması yanlış ...kim haklı haksız mahkeme karar verir..

16 6 Cevap Yaz
Mustafa Ateş

Şahsı tanıyorsun madem adını da yaz görelim, haber zaten tecavüz etti demiyor,taciz diyor sen tacizi onaylıyorsun o zaman senin kızın var mı ?

3 16
gfkhkg

yazık ya cidden çok yazık kaç para teklif edildi bu yorumu yapmanız için?

6 8
Ksk

Sen tanıyorsun bütün Denizli’de ün yapmış adam normal tanıman,pis sapıklar sizi hadım etmek lazım,bunun taciz ettikleri delikanlıysalar çıkarlar şikayetçi olurlar,bunun tacizine gözyumanların amk

0 2
Ksk

Sen tanıyorsun bütün Denizli’de ün yapmış adam normal tanıman,pis sapıklar sizi hadım etmek lazım,bunun taciz ettikleri delikanlıysalar çıkarlar şikayetçi olurlar,bunun tacizine gözyumanların amk

0 1
Kazim şafak 28 Eylül 2018 21:12

Bu iğrenc olay bizleri derinden üzdü bir an önce nedicenin ordaua cıkmasını isdiyorım

0 7 Cevap Yaz
Mtr

Rezillik ,bu adam taciz konusunda namı ünlü, buna göz yuman patronu da suç ortağıdır

0 7
Anneyim.... 28 Eylül 2018 19:48

Niye ismini saklıyorsunuz lanse edin o şerefsizleri ki herkes daha dikkatli olsun devletin böyle şerefsizlere bişey yapılmadığını biliyoruz....

0 14 Cevap Yaz
Sinyore

...... tekstil bunu herkes biliyor rezil herif

0 1
Dogrucu olun 28 Eylül 2018 18:45

Hangi yekstil madem yazıyorsunuz neden eksik yazıyorsunuz herkes bilsede ona göre okadar anne baba göndermesin

0 16 Cevap Yaz
ESKİDEN ORDA STAJERDİM...

O PİSLİK HERİF GELEN HER STAJERE BÖYLE TACİZLERDE BULUNUYOR. BANA DA YAPMAYA KALKTI FAKAT ONU TERSLEDİĞİM İÇİN BENİ ÜRETİME GERİ GÖNDERDİ. FABRİKANIN ADI .......TEKSTİL !!!!!!!!

0 7
Ksk

........ niye saklıyorsunuz bu adam zaten bu konuda ün yapmış kardeşim

0 1
alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

http://www.denizlieczaciodasi.org.tr/nobetci-eczaneler
e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat