Çameli Belediyesi Sosyal Medya Ağını Genişletti
Çameli Belediyesi vatandaşların da kullandığı sosyal medya ağlarını genişleterek Telegram ve Bip Uygulamasına katıldı
Çameli Belediye Başkanlığı sosyal medya mecralarında 0530 268 4861 nolu Whatsapp ihbar hattına ek BİP ve Telegramda yerini alarak istek, talep ve şikâyette bulunmak isteyen vatandaşların BİP ve Telegram üzerinden Çameli Belediyesine ulaşabilecekleri belirtildi.
Çameli Belediyesi olarak, sizlere daha hızlı ve etkin bir hizmet verebilmek için sosyal ağlarımızı genişletiyoruz. 0530 268 4861 Çözüm hattımıza WhatsApp ile birlikte BİP ve Telegram üzerinden de ulaşabilir, talep, çözüm önerilerinizi ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.
TELEGRAM VE BİP KANALLARIMIZ AÇIK
Sosyal Medya’da yapılan açıklama ’da Son birkaç gündür daha yoğun bir şekilde kullanılmaya başlanan Bip ve Telegram uygulamalarını indirdiyseniz bu mecralarda yer alan kanallarımıza katılabilir, çalışmalarımızı takip edip, 0530 268 4861 nolu çözüm hattımızdan önerilerinizi bizlere iletebilirsiniz Belediye Faaliyetlerimizi anlık olarak paylaşacağımız BİP VE TELEGRAM '' camelibelediyesi ''kanalımıza abone olmayı unutmayın denildi
Bu uygulamadan Çameli adına her türlü bilgi ve içeriği öğrenebilecek olan vatandaşlar Telegram uygulamasını telefonuna indirip Telegram : https://t.me/camelibelediyesi ve Bip :https://channels.bip.ai/join/camelibelediyesi adrese tıklayarak Çameli Belediyesi kanalına abone olabilir.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.