Artık Çok Daha Hızlı
3 Milyon kişinin hayatına ışık olan ADM Elektrik, tüketici dostu olan yeni kurumsal web sitesini hizmete soktu. Şirket, kurumsal web sitesini son teknolojilerle donatarak yeniledi.
Şirket vizyonunun bir tezahürü olarak teknolojisi ile hayata değer katmış olan, tüketici odaklı çalışmaları hızlandıran ADM Elektrik Dağıtım; gelişmiş olan ve değişen teknoloji trendlerini takip edip teknolojik yatırım çalışmalarını da sürdürüyor.
Yeni Web Sitesinde Neler Var?
ADM Elektrik Dağıtım; kurumsal web sitesini yenilerken tüketici tecrübesine öncelik verdi. Daha evvel de olduğu gibi www.admelektrik.com.tr adresinde ve yenilenmiş olan yüzüyle yayına alınmış olan web sitesinde ana sayfa ve alt sayfalar tamamıyla tüketici dostu kolay kullanım sağlayacak biçimde tasarlandı. Tüketicilerin sık sık kullanmış olduğu “Planlı Kesintiler, Sorun Bildir, Çağrı Merkezi ve Lisanssız Elektrik Üretimi” bölümleri anasayfanın en üst tarafına alındı. Şirkete dair güncel duyurular ve teknik bilgiler ise anasayfadaki “Slayt” alanında gösterileeye başlandı.
Planlı Kesintiler 48 Saat Öncesinde Web Sitesinde
Bakım, onarım, iyileştirme çalışmaları ile birlikte çoğu kez yeni yatırım projelerinin devreye alınması için yapılan planlı elektrik kesintileri 48 saat evvelinden web sitesinde yayınlanmakta. Bunun yanında Aydın, Denizli ve Muğla şehirleri ve İlçelerindeki tüketiciler; şirketin çağrı merkezine istekte bulunup düzenli olarak planlı kesinti bildirimleri SMS ve E-posta yoluyla da alabilmekteler.
Farklı İletişim Kanalları Tüketiciye Seçenek Sunuyor
Şirketin “Şikayet ve Talep Yönetimi” yapmış olduğu kurumsal sosyal medya kanalları; Facebook, Twitter, İnstagram gibi sosyal medya hesaplarının bağlantıları da web sitesinde anasayfada buşunuyor. Ayrıca tüketiciler 0850 800 0 186 Çağrı Merkezi ile şirketin mobil uygulaması ve bilgi@admelektrik.com.tr adreslerinden de isteklerini iletebiliyorlar.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.