ADM Elektrik #admelektrikbilgiveriyor Etiketiyle Sosyal Medyada
Aydın, Denizli ve Muğla illerinde yaklaşık 3 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti sağlayan ADM Elektrik Dağıtım sosyal medya üzerinden #admelektrikbilgiveriyor etiketi ile planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında paylaşımlar yapmaya başlıyor.
Aydın, Denizli ve Muğla illerinde yaklaşık 3 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti sağlayan ADM Elektrik Dağıtım; tüketicilere daha kaliteli ve sürdürülebilir elektrik enerjisi sunulması adına planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları gerçekleştirmeye devam ediyor.
Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Nedir?
Belirlenen gün ve sürede bir dizi hizmet anlayışı çerçevesiyle uygulanıyor. Elektrik dağıtım hatlarının bakım, onarım ve yenileme çalışmaları ile beraber yeni yatırım projelerinin devreye alınması esnasında programlı kesinti yapılmasına ihtiyaç duyulduğu anlarda can, mal ve çevre güvenliğinin sağlanması amacı ve mevcut yasal düzenlemeler gereği elektrik yüklü hatlarda çalışma yapılmasının mümkün olmaması nedeniyle elektrik kesintisi sağlanıyor.
Sosyal Medyada #admelektrikbilgiveriyor
Geçtiğimiz günler içerisinde #admelektrikbilgiveriyor etiketi ile sosyal medya hesaplarında planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında yeni bir paylaşım serisine başlayan şirket, planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının neden yapıldığına dair açıklama ile başlayan seride, planlı ve öngörülemeyen kesintilerin farkı, bir bölgede neden planlı bakım ve iyileştirme çalışması yapıldığı gibi tüketicileri bilgilendiren önemli detayların paylaaşımına olanak sağlayacak.
Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları ile Öngörülemeyen Kesinti Arasındaki Fark Nedir?
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında can, mal, çevre güvenliği ve yasal düzenlemeler gereği programlı bir şekilde elektrik kesintisi yapılmasına gerek duyulur ve bu konuda kesintilerin engellenmesi amaçlanır.
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının, daha kaliteli hizmet ve uzun ömürlü memnuniyet için yapıldığını vurgulayan ADM Elektrik Dağıtım yaptığı yazılı açıklamada ise anlık kesintilerin öngörülemeyen teknik sebepler, dış faktörler ve olumsuz hava koşulları nedeniyle oluşan istenmeyen kesintiler olduğunu ve bu yönleriyle planlı kesintilerden farklı olduğunu da ifade etti.
Farklı iletişim mecraları kullanarak tüketicilerini bilgilendiren ADM Elektrik Dağıtım, planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını şirketin farklı iletişim kanalları aracılığıyla 48 saat öncesinden duyuruyor. Yenilenen, tüketici dostu ara yüzü ile kolay kullanım sunan www.admelektrik.com.tr adresli şirketin web sitesinde yer alan “Planlı Kesintiler” bölümü ile nerede, ne zaman, ne sürede planlı kesinti yapılacağı bilgileri de paylaşılıyor.
Şirketin mobil uygulamasını Android ve IOS platformlarında ücretsiz indiren tüketiciler de uygulama aracılığıyla planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını takip edebiliyor. Ayrıca tüketiciler 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezini arayıp, planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında bildirim almayı talep edebiliyor. İsim, soyisim, tesisat numarası, cep telefonu numarası ve e-posta bilgilerini paylaşan tüketiciler tercih ettikleri yönteme göre, SMS (Bilgi Mesajı) veya e-posta aracılığıyla planlı kesintiler öncesinde bilgi alabiliyor.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.